Veebipoe müügitingimused ~

1. Müügitingimuste täitmine

1.1. Üldmüügitingimused reguleerivad veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja veebipoe vahelisi õigussuhteid kaupade ostmisel.
1.2. Üldmüügitingimused ei tohi vastuolla Eesti Vabariigi seadustega ning vajadusel (vaidluse või puuduva info korral) täiendatakse neid vastavate reeglitega.
1.3. Lisaks nendele üldmüügitingimustele reguleerivad kliendi ja veebipoe vahelisi suhteid ka tooteinfo, hinnakujundus, kauba informatsioon ning väljakujunenud head tavad.
1.4. Veebipoe on õigus ühepoolselt muuta toodete tingimusi ja hindu, et tagada oma tegevuse tõhusus, konkurentsivõime, areng ja hilisem ümberkorraldamine kaubavaliku täiendamiseks või muutmiseks. Toodete tingimused ja hinnamuudatused jõustuvad alates muudatuste avaldamisest saidil www.dolores.ee. Kui klient on saatnud tellimuse enne tingimuste muutuste jõustumist, viiakse tellimus kliendile üle vastavalt eelmistele tingimustele.
1.5. Veebipood ja klient soovivad teha kaubandustehingu veebipoe kaupade ostmiseks/müümiseks veebisaidil www.dolores.ee vastavalt käesolevas dokumendis sätestatud tingimustele. Veebipoes kinnitab klient, et ta on tutvunud ostutingimustega ja nendega nõustub.

2. Veebipoega hinnad

2.1. Veebipoes müüdavate kaupade hinnad on märgitud kauba juures. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on märgitud eurodes. Tarnekulud lisanduvad hinna juurde.
2.2. Kauba tarnekulud sõltuvad kliendi tellimusel valitud tarneviisist.
2.3. Veebipoel on õigus hindu reguleerida. Kliendi jaoks kehtivad need hinnad, mis olid ostu hetkel ametlikult näidatud.
2.4. Kauba kohta käiv info on veebipoes otse kauba kõrval.

3. Ostukorv ja ostu vormistamise kord

3.1. Tellimuse tegemiseks tuleb soovitud kaubad lisada ostukorvi.
3.2. Klient lisab kauba ostukorvi, vajutades nupule “Lisa ostukorvi”.
3.3. Ostukorvi lisamine ei kohusta klienti ostu sooritama.
3.4. Klient saab ostukorvi mahtu muuta kaupade lisamise ja eemaldamise teel.
3.5. Enne makse kinnitamist võib ühe kliendi ostukorvis olev kaup olla ostetud teise kliendi poolt.
3.6. Ostu vormistamiseks tuleb vajutada nupule “Vormista tellimus”
3.7. Tellimuse tegemisel valib klient makse- ja tarneviisi. Oluline on kontrollida kliendi ja tarnija andmeid.
3.8. Tellimuses märgitud info täpsusest sõltub kliendi poolt ostetud toodete katkematute tarnete tagamine. Pärast nupule “Vormista tellimus” vajutamist suunatakse klient valitud makseviisile.
3.9.1. Internetipanga kaudu makstes (pangalink) suunatakse klient automaatselt valitud internetipanka.
Seejärel kuvatakse ekraanil tellimuse summa, mida saab turvaliselt maksta järgmiste makseviiside abil: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank. Kaardimakse: Visa/MasterCard.
Kõik maksed tehakse eurodes.

NB: Internetipanga kaudu makstes klõpsake kindlasti panga lehel nupul “Tagasi müüja juurde”!

Makseid pangalingi kaudu teostab vahendajana Maksekeskus AS. Makse tehakse väljaspool veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingi makse puhul vastava panga turvalises keskkonnas ning krediitkaardiga makse puhul Maksekeskus AS-i turvalises keskkonnas. Müüjal pole juurdepääsu kliendi pangandusandmetele ega krediitkaardi andmetele. Lepingu jõustumise hetk on see, kui tasumisele kuuluv summa on veebipoeg arvelduskontole laekunud.

Veebipoeg omanik on isikuandmete töötlemise eest vastutav isik ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed töötlejale Maksekeskus AS.
Kui tellitud kaupa ei saa tarnida aegumise või mõne muu põhjuse tõttu, teavitatakse ostjast sellest võimalikult kiiresti ja makstud raha (sh tarnekulud) tagastatakse kohe, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast teavitamist.
3.9.2. Arvega makse korral saadetakse arve kliendi e-posti aadressile.
Ostu-müügileping loetakse sõlmituks, kui klient on 2 kalendripäeva jooksul kands veebipoeg arvelduskontole vähemalt 50% ettemaksearvel märgitud summast. Tellimus saadetakse, kui veebipoeg arvelduskontole on laekunud 100% ettemaksearvel märgitud summast.
Ettemaksearvele on märgitud veebipoeg pangandusandmed.

4. Kauba eest tasumine, ettemaksearve alusel

4.1. Ülekande alusel arvele.
4.2. Pärast raha laekumist kliendilt saadetakse teile e-kirjaga kinnitus arve tasumise kohta.
4.3. Kui klient ei ole saanud raha laekumise teavet tunni jooksul peale ülekannet, võtke ühendust tellimused@dolores.ee.
4.4. Kui klient arve saab, on selles märgitud kõik vajalikud andmed.
4.5. Kui 5 tööpäeva jooksul ei ole raha tarnija kontole jõudnud, tühistatakse tellimus.

5. Toodete tarne ja üleandmine

5.1. Tarnekulud kannab ostja ja vastav hinna info kuvatakse koos tarneviisiga.
5.2. Kaubad saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti
5.3. Pärast lepingu jõustumist vastavalt punktidele 3.8., 3.9.1, 3.9.2. ja tingimusel, et punkt 1.5 on täidetud, tarnitakse tooted kliendi tellimuses märgitud aadressile.
5.4. Klient saab valida ühe järgmistest tarneviisidest:
5.4.1. Omniva pakiautomaadi, SmartPOST pakiautomaadi kaudu.
5.5. Dolores.ee jätab endale õiguse muuta tarneviise.
5.6. Tellimuses märgitud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub kauba tarnete viivituste ja arusaamatuste vältimine. Veebipood, Omniva, SmartPost ei vastuta kaupade viivituste ja arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on põhjustatud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud ebatäpsetest või valedest andmetest.
5.7. Kauba tarne koha muutumisel palub veebipood klienti uute andmete kohta võimalikult kiiresti teavitada. Kui kaup on juba saadetud, pole tarne kohta enam võimalik muuta.
5.8. Kui veebipood on saatnud saatise, saab klient vastava teate oma e-posti aadressile.
5.9. Eestis tehtavad saadetised jõuavad tavaliselt ostja poolt märgitud sihtkohta 7 tööpäeva jooksul alates ostu-müügilepingu jõustumisest.
5.9.1. Erandjuhtudel on veebipoel õigus kauba tarnida 45 kalendripäeva jooksul.

6. Tellimuse tühistamine ja kauba tagastamine

6.1. Veebipoel on õigus kliendi tellimus tühistada, kui arve ei ole tasutud 5 kalendripäeva jooksul või kliendi poolt märgitud maksetähtaja jooksul.
6.2. Pärast ettemaksu tasumist (kuid enne kaupade kohale toomist) on kliendil õigus oma tellimus tühistada, saates vastava avalduse veebipoeg e-posti aadressile – tellimused@dolores.ee. Avalduses palume märkida ka oma arve/tellimuse number. Tasutud 10 euro suurune ettemaks klientidele ei tagastata. Ülejäänud ettemaksuna tühistatud tellimuse eest tasutud summa tagastatakse kliendi pangakontole kahe tööpäeva jooksul, kuid mitte hiljem kui 30 tööpäeva jooksul alates avalduse esitamisest.
6.3. Kui kaup ei sobi või ei vasta kliendi ootustele, saab seda tagastada 16 tööpäeva jooksul alates kauba saamisest. Tagastatav kaup peab olema kahjustamata, kasutamata, siltidega ja korralikult pakendatud originaalpakendis. Tagastatava kauba eest makstud raha kantakse kliendi pangakontole kahe tööpäeva jooksul, kuid mitte hiljem kui 30 tööpäeva jooksul alates kauba saamisest veebipoest. Kauba tagastamiseks peab klient saatma vastava teate e-posti aadressile tellimused@dolores.ee.
6.4. Tagastamisega seotud kulud kannab ostja.
6.5. Kauba tagastamise kulud maksab ostja täies ulatuses, kuid mitte rohkem kui 10 eurot, välja arvatud juhul, kui ostetud kaup ei vasta tellitud kaubale.
6.6. Kui klient soovib kaupa vahetada teise kauba või sama kauba teise suuruse vastu, siis tagastatava kauba postikulud maksab klient. Uue, asenduskauba saatmise postikulud maksab veebipood ühe korra. Iga järgneva vahetuse eest maksab ostja.
6.7. Veebipood maksab kauba tagastamise kulud juhul, kui kaubal on defektid, mida ei olnud võimalik välise ülevaatuse käigus tuvastada ja mis ei tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei vasta tellitud kaubale.
6.8. Kui tagastatav kaup on riknenud ja riknemine on toimunud asjaolude tõttu, mis ei sõltu veebipoest, ning vale kasutamise tulemusena, on veebipoel õigus arvestada kauba hinna langust kliendi poolt kauba eest makstud summast ja kliendile tagastamisele kuuluvast summast.

7. Garantii ja nõuetele mittevastavate kaupade tagastamine

7.1. Vastavalt Võlaõigusseadusele (peatükk 11, paragrahv 218, lõige 2) on kliendil õigus esitada nõudeid kahe aasta jooksul alates kauba saamisest. Esimese kuue kuu jooksul avastatud defekti puhul eeldatakse, et see oli juba kauba ostmise hetkel olemas. Defekti iseloomu määrab müüja.
7.2. Kui defekt on tehnoloogiline, võib klient nõuda kauba parandamist ning parandamise ebaefektiivsuse või võimatus korral kauba vahetamist. Raha tagasi saab nõuda juhul, kui vahetus pole mõistliku aja jooksul võimalik sobiva kauba puudumise tõttu (Võlaõigusseadus, peatükk 11, paragrahv 222, lõige 1)
7.3. Ootamatu defekti ilmnemisel peab klient saatma e-kirja aadressile tellimused@dolores.ee järgmise teabega: kliendi nimi ja kontaktandmed; kaebuse esitamise kuupäev; kaubal avastatud defekt; veebipoeg esitatavad nõuded; arve number; palume lisada ka fotod ja võimalusel arve koopia.
7.4. Veebipood ei vastuta:
7.4.1. kauba kahjustamise eest, mis on põhjustatud kliendi süül või hooletusest
7.4.2. defekti eest, mis on tekkinud kauba ebaotstarbekas kasutamise tulemusena
7.4.3. kauba loomuliku füüsilise kulumise eest otstarbekas kasutamise korral.

8. Vastutus ja ülejõuud tulemused

8.1. Veebipood vastutab kliendi ees kahju eest, mis on tekkinud tingimuste rikkumise tõttu Dolores.ee, vastavalt Eesti Vabariigis kehtestatud õigusaktidele.
8.2. Klient vastutab veebipoeg ees kahju eest, mis on tekkinud kliendi poolt tingimuste rikkumise tõttu, vastavalt Eesti Vabariigis kehtestatud õigusaktidele.
8.3. Kumbki pool ei vastuta teise ees ega too kaasa vastutust tingimuste rikkumise eest viivituse või kohustuste täitmata jätmise vormis, kui põhjuseks on pooled üle jõu käinud asjaolud.
8.4 Veebipood ei kompenseeri moraalset kahju, mis võib olla tingitud nende tingimuste raames hindade, kaupade tarnete tähtaegade jms muutustest.
8.5. Veebipood ei kompenseeri kliendi kulutusi, mis on tekkinud asjaolude tõttu, kus klient võtab endale vastutuse kolmanda isiku ees (mis ei sõltu veebipoest) tingimustel, mis on vastuolus nende tingimustega.
8.6. Veebipood ei kompenseeri kliendile võimalusi, mis jäid kasutamata tarnete tähtaegade, hindade ja muude tingimuste muutuste tõttu.

9. Muud tingimused

9.1. Veebipood kasutab kliendi poolt esitatud isikuandmeid ainult kliendi tellimuste täitmiseks. Andmeid käsitletakse konfidentsiaalselt – neid ei edastata kolmandatele isikutele, välja arvatud juhul, kui see tuleneb kliendi poolt valitud tarneviisist, ja seadusega ettenähtud juhtudel.
9.2. Veebipoel on õigus saata kliendile teavet uute kaupade ja sooduspakkumiste kohta.
9.3. Küsimustes, mida need tingimused ei reguleeri, lähtuvad klient ja veebipood Eesti Vabariigis kehtivatest seadustest ja muudest vastastikuseid suhteid reguleerivatest aktidest.
9.4. Nende tingimuste täitmisest tulenevad lahkarvamused ja vaidlused lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu läbirääkimiste abil lahendada, on nii kliendil kui ka Dolores.ee-l õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseameti või kohtu poole.

10. Lõppsätted

10.1. Nende tellimistingimuste ja veebipoeg ostu-müügilepingule kohaldatakse Eesti õigust. Kui mõni tellimistingimuste sätteid on kehtetu, ei mõjuta see teiste tingimuste ja ostu-müügilepingu kehtivust. Sellisel juhul asendatakse kehtetu säte teise sätega, mis on sellele õiguslikult ja majanduslikult kõige lähemal.